Merve-g Beyzaa123 gürsuda oturuyorum ben bana da uzak malesef ama doğum gerçekleşene kadar giderim diye düşüyorum :)
Khavva Canpolat asla tavsiye etmem belki sizin sorunsuz gebelikti ama riskli gebelikte tecrübesiz bilgisiz
ogrencianne35 Beyzaa123 ben en son aralık ayında gittim 180 tl di arayıp öğrenebilirsiniz 😘 Instagram da yazıyor telefon numarası
Bursaspor16 Beyzaa123 hayır her doktorun farklı ücreti yok sadece nazmiye hanımın pahalı oda sanırım profesör doktor olduğu için diğer kadın doğumcuların 210 tl olması lazım biz işyeri indirimiyle 180 tl ödüyoruz Özlem hanıma gidiyorum çokta memnunum
ogrencianne35 Zehranurefsan embiye hanımın dimi zam gelmiş ben haziran da doğum yaptım da aralık ayında bi kontrole gitmiştim 180 di gerçi embiye hanımın normalmiş muayene ücreti kendi muayenehanesi olmasına rağmen 220 hastane kalabalığı yok doktor çok ilgili hem
EryaCa Beyzaa123 İlk doğumumu embiye Yilmaz da yaptım harika bir doktor şu anda ona gidiyorum memnunum
Zehranurefsan EryaCa konuştuk evet yildirim doruk için 4000 dedi ama zam gelirse şaşmam şimdilik fiyat bu haftaya randevum var tekrar ayrıntıları tekrar konuşuruz insallah