Beyzaa123 Nazmiye şentürke ilk gebeliğimde gittim.muaunelerde filan gayet iyiydi doğuma özellikle istedim gir diye. Tam bir rezaletti çocuğu kendim ayakta doğurdum sayılır kafası çıktı elimle tuttum üstene ebeler de dur bekle diyor sanki elimdeymiş gibi. Yetişemedi doğuma birde en kolay doğum oldu demez mi gel de çıldırma