Öncelikle herkese iyi akşamlar🌺Doğumuma yaklaşık 10 gün kaldı(38+4) normal doğum istiyorum kısmetse. Bugün muayenede doktor her şey yolunda dedi çatı muayenesi yapmayacak mısınız dedim hayır dedi. Doğum anında mı bakacak acaba benimle aynı durumu yaşayan var mı? Bebek biraz iri ve ilk doğumum olacak, haliyle korku da var. Merak içindeyim🙄