yigitinannesiiiii N06 bende ondan alıcam arkadaşımda ona gidiyor umarım artmamıştır daha fazla fiyatı
N06 yigitinannesiiiii sanmıyorum ama belli de olmaz sorun doğum paketini fiyatını acaba araayıp öğrenebilir misiniz ki. Brn 7.500 e aldım
yigitinannesiiiii N06 Yarın bebişin kesesini görmeye gidicem haftayada lokman hekime gidicem inşAllah kese gözükürse o zaman öğrenirim artık zaten ben bi 8 bin olmuştur en az diye düşünüyordum
Baykuss 3bebekanne ben Sincan lokman hekimden 7500 e paket aldım çok memnunum en başından beri oraya aynı hocaya gidiyorum
N06 Baykuss ben de oraya gidiyorum 1 aydır yazıldım dokrorunuz kim bide bir şey sormam lazım acaba doktora mesaj atabiliyor muyuz watsaptan?
Baykuss N06 N06 Prof. dr İbrahim Alanbay çok memnunum evet numarasını veriyor whatsapptan mesaj atıyorum arıyorum hemen dönüş sağlıyor
Pembikeller1 Natomed hastanesinde doğum fiyatını 5000 dediler ama hastane ve canan hoca hakkında pek bilgim yok . Giden veya bilgisi olan var mı?