KkubraOz 20 haftalık oldum ben.
Medical parkta şöyle oluyor. Kalp atışı başladıktan sonra istediğin doktor seni muayene ediyor. Sonra sorun yoksa paketi alıyorsunuz. İlk muayene hakkınız da bundan düşmüş oluyor.
O sebeple bu kadar erken medicale gitmeyin. Ben kese ve kalp atışı için devlet hastanesine gittim. Yenimahalle eğitim ve araştırma hastanesi. 10 haftalıkken de medicale gittim.
Siz de benim gibi yapabilirsiniz hatta direkt ikili tarama testi haftasında gitseniz bile olur bence.
Bu arada dediğim gibi muayene ücretleri farklı ama paket fiyatı aynı. Ben 8500e almıştım Aralık ayında. Şu an 11500 olmuş diye duydum. Bu forumda bi arkadaş yazmıştı.