Gulsurmeli Ayseee01 Gebeliğimde oluyorduu sabah uyandığımda öğlene doğru geçiyodu gebelikten kaynaklı olabilir
FHKK Ayseee01 Ben 2 3 aydır çekiyorum inan burun tıkanıklığı hapşırma herşey var. Eşime baby viks aldırcam kullandım daha önce burnuma sürdüm çok iyi geldi
Gulsurmeli Arzu24 Doğumdan sonra yaşamadım oluyo ya hormonlar çok etkiliyor gerçekten normal birşey bile kocaman birşey oluyo gözümüzde
Arzu24 Minigin_annesi0 burun tıkanıkligi bendede var kuruluk tıkanıklık gece uykudan fırlıyorum hamilelikten mi bu 3 haftdr aralıksız var
edibudu Ayseee01 evet benimde oyle asla nefes alamiyorum 31. Haftadayim horlamayada baslamisim ama burnumda biseyde yok nefesim kesiliyo resmen