Gzm23 Eceguldemir55 canım bende 32 haftalığım bende de oluyor çok korktum Karnım sep sert acile gittim bir şey çıkmadı şükür
Gzm23 Eceguldemir55 sanmıyorum çünkü bu haftadan sonra çok kasılma ve yalancı sancı yaşayacağız bunlar artık bize normal gelecek alışmamız lazım canım 😇🌸🌸🌸😘😘😘😘
gul06_ Eceguldemir55 Ay o bendede oluyor ya sertlesiyor birde agri oluyor sonra duzeliyor. Uzun surerse gel demisti bana dr birde agri fazla olursa
Yenianneadayi2208 azragur İçinizden 4e kadar sayarak nefes alın , 4e kadar sayarak nefesinizi tutun ve son defa 4e kadar sayarak nefesinizi verin.Bunu üst üste kasılma geçene kadar uygulayın..