Eceguldemir55 kasılmalar normal ileri haftalarda.Ama ki çok sık ise rahimde yumuşama ve açılma yapabilir.Aynı şeyi yaşadım iki hamileliğimde de ve açılmam olmuştu.Benim doktorum kasılmaları kesmek ve açılmayı önlemek için ilaç vermişti.Buna rapmen erken doğum oldu..Fakat benim Nst de arada küçükte olsa sancılarım çıkıyordu..Siz yine takipte kalın , herhangi bir lekelenme gibi ekstra bir durum ile karşılaşırsanız direk bir sağlık kuruluşuna gidin.
Ayrıca kasılma olduğunda 4+4+4 kuralını uygulayın. Nefes egzersizleri bir nebze olsun kasılmanızı önleyecektir ve bol sıvı tüketip dinlenin…☺️