gldn065807 Ezelhamza eğer bir engelin olmazsa devlet yapmuyo bildiğim kadarıyla imkanin varsa özele git ilki normal miydi
Ezelhamza gldn065807 evet normal ama çatım müsait değil doktorda eyer 3500 kilonun özerinde olsa sertan yaparım dedi cati muyaneside tekrar olacam gerçi ilk oğlumda cati muyaneside olmadım
duygulu62 Ezelhamza 33+3 de 2100 gramdı . 43 cm . Doktorum haftasıyla uyumlu dedı ama doğum yapana kadar 3 kilo olur ıns dıyede ekledi
burcuo Ezelhamza Ben de 32+3’te doktora gittim, 1900 gr’dı. Bu haftalarda 1800 gr olmasını bekleriz ama %10 yanılma payı olabilir, kilosu gayet normal dedi. Bence de normal 😊
Cyda-123 Ezelhamza benim 3 hafta geriden geliyordu şimdi 10 gün geriden geliyormuş. 32+3 deki bu kilosuna istinaden öyle dedi
Suzanne Cyda-123 imkansız kuzum benim ki 2200 gram önde her gittiğim doktor öyle diyor seninki asla geride değil hatta ileride
Cyda-123 Suzanne biraz önce tekrar kontrole gittim 3 güne bir gidiyorum riskli gebelik olduğu için ve yine 10 gün geri dedi doktorum. 33+1 2100 gram
Suzanne Cyda-123 bana garip geldi bak burda çoğu kişinin senin bebeğinden az gramı ama herkese doktorları normal diyor