Ezelhamza Bebeğimin kilosu 1940 doktorum haftasıyla uyumlu dedi bana gorede az geldi siz ne kadarsiniz arkadaslar
Deletedmom_30 Ezelhamza sana veya bize gore kotu gelmesi onemli degilki kotu olsa doktorun soylerdi zaten🤸
gldn065807 Ezelhamza benim kızımın kilosu da 32+2 de 1820 grmdi doktorum çok iyi dedi benimde ilk bebisimde daha iyiydi bu kız ilki erkek kız çocuğu biraz daha minnoş olur dedi ki zaten hiç kiloyu takmıyorum sağlıkla doğsun yeter 🤗😊
Cyda-123 Ezelhamza cevapları okuyunca hayrete düşüyorum 32+3 de benim kız 2000 gramdı ve doktorum 10 gün geride dedi
20152021 Ezelhamza her bebek bir olmuyo ama sağlıklı beslen bu haftadan sonra kilo aliyo bebek günde bir tane sade soda iç gazsız bir bebek olmasını sagliyo günde 1tane muz ye peynir yoğurt ye meyve tuket bolca 4 kilo 165 grm doğdu bebeğim gazsiz bı bebek bence bu dediklerimi yap
Ezelhamza gldn065807 Aynn benimde ilki erkek di ya ben kiloya takmıyorum sezeryan olmam için bebeğim 3700 falan olması lazım yok sa doktorum normal doğurtacak
Ezelhamza gldn065807 Aynn evet ama devlet sezeryan yapmasa özele gidecem çünkü burda özel çok pahlı değil canim
blueberyy00 Cyda-123 32+5 de 2060 di doktor gayet iyi dedi bana ki öyle genel ortalamaya bakınca da öyle
Suzanne Cyda-123 imkansız kuzum benim ki 2200 gram önde her gittiğim doktor öyle diyor seninki asla geride değil hatta ileride
gldn065807 Ezelhamza eğer bir engelin olmazsa devlet yapmuyo bildiğim kadarıyla imkanin varsa özele git ilki normal miydi
Cyda-123 Ezelhamza benim 3 hafta geriden geliyordu şimdi 10 gün geriden geliyormuş. 32+3 deki bu kilosuna istinaden öyle dedi
elifaliunaldi Ezelhamza 31+6da 2400 dü, banada böyle giderse iri bebek olucak dedi, normal doğum istiyorum nasıl olacak bilemedim şu an 34+1 Perşembe kontrolüm var bakalım..