Melek__55 bizde 2 aylık bıraktık sütü , bibeorona alıştı akışı beğenmiyor emmedikçede sütüm iyice azaldı. Keşke ilk zamanlar zorlasaymışım inanın gözü açılınca daha hiç almıyorlar bi emzirme danışmanına başvurun çok başındasınız. Almazsa da almaz üzülmeyin herkes anne sütüyle büyümüyor , tek sizin başınıza gelen bir şey değil 🌹