Melek__55 Canım eğer sütün yetmiyor ve çocukta doymuyorsa mama vermekte kendini suçlama. Bende ilk başlarda öyle psikolojiye bürünmüştüm. Ama sonra kendi kendime dedim “ya bu mama da olmasa, yada hiç anne sütü alamasaydı o zaman napardım?! En azından ⅔ ayda olsa kızımın midesine anne sütü girdi” diye hamd ettim. Ve çok şükür o psikolojiden çıktım. Çünkü her bebek anne sütünü istemeyebiliyor. Yada annenin sütü yetemeyebiliyor. Bazı bebekler hiç anne sütü alamıyor ama bak en azından siz başındasınız ve elinizden geleni yapıyorsunuz. Üzülme canım benim. Mama içen bebekler yetersiz değildir. Kim istemez ki 2 yıl boyunca emzirmeyi ama bazen olmayınca olmuyor 🤷🏻♀️