varbirhayalimiz önce zeynep kamile gittim perinatoloji bölümüne (bebeğimin beyninde koroid pleksus kisti vardı 2 tane o yüzden riskli gebelikti benimki) perinatoloji uzmanı da gördü ve bana amniyosentez ya da fetal dna testi önerildiğine dair bi rapor verdi bebeğin tüm ölçümleriyle birlikte vs.
sonra ben ordan çıktım bişey yaptırmak istemiyodum, forum da tesadüfen gördüm bi arkadaş ümraniye eğitim araştırma hastanesinde ücretsiz yaptırmış, ben de böyle bi fırsatım varsa neden gidip yaptırmıyım dedim cünkü 3 bin tl bana cok pahalı geliyo bebeğime baska seyler alırım o parayla kafasındaydım hep.
mhrs’ten direkt tıbbi genetik bölümüne (metin eser) bey’den randevu aldım. gittim 20 haftalıktım bana onay vermediğini söyledi haftamın cok ileride olması nedeniyle. herkese onay vermek zorunda değil bu arada doktor yani gerçekten bi risk görürse onay veriyomuş. ben de psikolojik olarak çok etkilendiğimi ama ne olursa olsun bebeğimi aldırmıcağımı sadece hamileliğimin geri kalanını rahat gecirmek icin bu teste ihtiyacım olduğunu falan söyledim(mizacı degisik bi doktor eğer gider de ona denk gelirseniz moral bozmayın karakteri öyle)
hafta ilerledikçe fetal dna testi sonuçların da yanlışlık olabiliyomuş o yüzden de pek sıcak bakmıyodu.. sonra bana acıdı mı naptıysa 😂tamam gel veriyorum onay dedi ve beni laboratuvara gönderdi.. orada benden büyük bi tüp kan aldılar sonuçlar 3 haftaya çıktı tam tamına 21 günde. temiz sükürler olsun bidaha da geri gitmedim doktoru görmeye yani kendi doktoruma sonucları gösterdim bisey yoktu zaten ultrasonda da hersey düzene girmisti. baska sorunuz varsa cevaplayabilirim