Ayseguls SenHepMercimekOlarakKalacaksin valla ben lierac kullanıyorum jel formunda olanından Clarins kullanıyorum konsantre olan yag formundan Arada vazalin sürüyorum günlük 3 litre su içiyorum daha da çatlarsam yapacak birşey yok gerçekten
SenHepMercimekOlarakKalacaksin Ayseguls kacinci haftadasin? İns catlamazsin ama olur da catlarsan buraya yzarsan sevinirim. İkinci gebeligimde birsey kullanmicam yoksa bu gidisle😂
HasretEmre Şu su içince bile göbeği çıkanlar var ya misal ben ha işte onlar isterse zeytinyağında yatsınlar çatlıyorlar o yüzden çok üzmeyin kendinizi bende 14 haftalığım badem yağı sürüyorum nemlendirici sürüyorum ama eminim haftalar geçtikçe bende çatlıcam 😔
SenHepMercimekOlarakKalacaksin HasretEmre aynen catliyormus insan demekki catlicagi varsa. Herkes ayy ne güzel hic catlamamissin dedi durdu karnimi gordukce ama catladim iste. Nazara mi geldim nedir😒
SenHepMercimekOlarakKalacaksin melisa_serkan benim bayaa gobegim cikti daha 4 aylikken cok belliydi. İc karnim darsa demekki😒