SenHepMercimekOlarakKalacaksin Zhrnc o daha da kotu yaw. Onca ay catlamadim diye sevin, dogurcagin zaman catla😒
SenHepMercimekOlarakKalacaksin ElifKarata vajina ustu de mi catliyormus ilk kez duydum😒 ayy karnimda kalsin bari baska yerlere gecmesin. Zaten pskolojim bozuldu. Kilolar aldi basini gidiyor. Esimle eskisi gibi cinsel munasebetimiz de yok😞 iyice kendimi cirkin hissetmeye basladim.
SenHepMercimekOlarakKalacaksin Aysrnur ben de catlamadan kullanmaya basladim hatta 12. Haftamdan beri kullaniyorum ama gel gelelim 31. Haftada catladim😫
SenHepMercimekOlarakKalacaksin Naciyee aynenn basa gelen cekilir dicek bisey yok. Esim de beni teselli etmeye calisiyo oyle de guzelsin boyle de guzelsin falan filan 😒
SenHepMercimekOlarakKalacaksin Saniss01 haha aynenn ben de catlagim var, cok kilo aldim, sivilcelerim var filan diye uzuluyorum o da beni teselli etmeye calisiyo her halinle guzelsin filan diyo ama yalaaannn😫 kendimi hic bu kadar cirkn hissetmemistim ya..
Haticedma SenHepMercimekOlarakKalacaksin maalesef canım artarak devam ediyo ben de 32. Haftamda başladı çatlakların şuan 36+6 olduk karnımın altı tamamen çatlak ben hem bebekyagı mustela hem de badem yağı kullandım her gün sürdüm ama yine de çatladım ne yaparsan yap çatlıyacagın varsa catlıyorsun
Sibelsamet Elif21 benim de aynen o haftalarda bir dolu çatlağım olmuştu. Başta moralim çok bozuldu. Ama olmuş bi kere yapacak bi şey yok diyip o halimi de sevmeye karar verdim☺ kilo almadığımı düşünüyordum ben de hep. Ama bir gün bi pantolonumu denedim ve üst bacaklarından yukarı çıkmadığını fark ettim. Genişleme oluyor sanırım biz fark edemiyoruz. 🤔 ya da damarlar kanın fazlalasmasindan dolayı açılıp deriyi mi yarıyor anlamadım.
SenHepMercimekOlarakKalacaksin Sibelsamet derdim tek catlaklar da degill ben cok kilo aldim almaya da devam ediyorum 🙈 simdiden 16 kiloya ulastim daha doguma 2 aydan fazla var. 😫
gzmerdn SenHepMercimekOlarakKalacaksin cildi doğal yağlar kadar güzel nemlendiren bişey yok canım kakao badem zeytinyağını karıştır 3kere sür günde olan çatlaklarıda hafifletir
KezibanUan SenHepMercimekOlarakKalacaksin bozma canım moralini ben 38. Haftasonda çatlayanda gördüm hatta doğurup çatlayanda gördüm. Biraz şans işi galiba. Çevremdeki her arkadaşım çatladı 36. Haftasında çatlayanda oldu doğumdan sonra çatlayanda
selen8sefam SenHepMercimekOlarakKalacaksin arttı tabiki artmaz olur mu elimden nemlendirici eksik etmiyorum ama nafile 😥
Neslihankarabal SenHepMercimekOlarakKalacaksin valla ben 38. Haftaligim 2. Aydan beri exipial lipo kullanıyorum asla yok. Tavsiye ederim
melisa_serkan SenHepMercimekOlarakKalacaksin bennh bir krem kullanmadim 38 haftama gelicem daha çatlagim olmadi derisi ince olanin çatliyor iç karnin genişse çatlama olayin 0 eyer karnin fazla çikiyorsa iç karin dar deri incedir çatliyordur birde kuru citlerin genelde %80 çatliyo
SenHepMercimekOlarakKalacaksin melisa_serkan benim bayaa gobegim cikti daha 4 aylikken cok belliydi. İc karnim darsa demekki😒