uleKurbanKazan Diclehan maşallah ne güzel bir hikaye sizinkide allah kurtardı bizi darısı bekleyenlerin başına 🙏
Babytmr Merve09somyurek dün 5 yemiştim bgnde yerim canım teşekkür edrim 😘🤗🙏çok aşırı yiyemiyorum tatlı sevmediğim için
Aselsare uleKurbanKazan ay dogurasim var bnde artk dyrm oğlum gelsin ya Allah daha çok mutlu etsin inşallah bizimde dogumumuz böyle olur. Diyorlar ki sancinizi evde çekin sen doğum yapmış biri olarak bu ne kadar doğru hani bnde bı an eğer sancim olursa evde cekebildigim kadarını cekicem dyrm
uleKurbanKazan Aselsare bende öyle yaptım dayanabildiğim kadar kesinlikle evde yürümek çömelmek daha konforlu hastahanede yatarak yada suni sancı alarak sancı çekmemek için canım
YelizMami uleKurbanKazan Allah analı babalı sağlıkla büyütmeyi nasip etsin 🤗🙏🏻 Tebrik ederim . hiç dikişin varmı canm ?
uleKurbanKazan YelizMami evet 4 dikişim var tek sıkıntım o onun dışında doğuma dair hiç bir iz yok çok şükür 🙏
Civcivimm uleKurbanKazan ya ben gün geçtikçe korkmaya başladım sanki tam olarak dayanılmayacak ağrılar ne zaman başlıyo yani doğum anından ne kadar önce onu merak ediyorum 😞
Esra8861 Civcivimm bende korkmaya basladım nefes kesen dayanılmaz agrı lar deniliyor Tamam herkes basit olmadıgınııbiliyor ama nasıl agrıysa 😔😔 Baya korkar oldum 23.haftayım bende
uleKurbanKazan Civcivimm yani 1 2 saat çekiyor insan sonra gücü tükenince gelen sancılar dayanılmaz oluyor 7 cm den bebek doğana kadar olan kısmı dayanılmazdı ama şuna hatırlamıyorum bile anlık herşey ferah tut içini canım kimseyi bırakmaz allah o yolda bize kadınlara o eşsiz güç verilmiş 🙏
Aksa_korkmaz uleKurbanKazan Rabbim analı babalı büyütmeyi nasip etsin inşaAllah gözün aydın canım peki özel hastanede mi doğum yaptınız?