uleKurbanKazan Hamile kaldığım günden bu yana uygulamayı takip edenlerdenim bende 2 gündür hatta baya aktiftim postlar açmıştım 2 gece üst üste sıra bize ne zaman gelecek doğum sancısı çekiyorum galiba diye☺️ Dün gece saat 1.30 civarı nişanımın geldiğini farkettim sonra sancılarım başladı 38. Haftaya yeni girmiştim yalancı olup olamadığını bilemedim ama sonra anladım geçmiyor otursam geçmiyor yatsam geçmiyor ayakta tur atsam geçmiyor. Soğuk kanlı olmak niyetimdi en başından eşime uyumasını dayanamayacağım noktada uyandıracağımı söyledim. 1.30 dan 3.30 a kadar evde döndüm durdum ölünmüyordu sancıdan ama rahatsız da ediyordu girdiğinde 15 dk aralıkları vardı. Eşimi uyandırdım en son hastahaneye geldik ebe muayene etti 2 cm açılma eve geri gönderdi öğlene kalmaz doğurursun sıklaşınca sancı gel diye. Saatler zor geçmeye başlamıştı gerçekten başaramayacağımı bile düşündürmüştü bana sancının şiddeti . Zar zor saati 7 buçuk yaptım gittim geldim balkonda delirmiş gibi hastahaneye geldim tekrar kontrol ettiler açılma 7 cm olmuş ilk doğum harika ilerleme dedi ebe. Hemen yatış verdi bebeğin bilekliğini falan hazırladı inanamadım resmen doğum olacak . O kısımdan sonrası benim için inanılmaz bir tecrübeydi inanılmaz bir olaydı allah kimseyi o yolda koymuyor uykusuzluktan yorgun düştüm son anlar ıkınırken çok başarılı olamadım doktorumun ve ebemin desteğiyle doğumhaneye indikten 45 dk sonra yavrumu kucağıma aldım evet acılı gerçekten meşaketli bir yolculuk ama derler ya hepsi anlık geçiyor dün gece sancıdan neydim bugün oğlumu emziriykrum şaka gibi🙏🙏 normal doğumdan çekinmeyin sonrası çok rahat gerçekten hareketlerim hiç kısıtlanmadı sütüm hemen geldi kendimi çok iyi hissediyorum oğlumla iyi vakit geçiriyoruz 26 ağıstos 8.45 de 38 haftalık 3.580 gram olarak hayatımıza girdi bambaşkaymış tarifi yokmuş allah buradaki bütün hamile arkadaşlarımın Yardımcısı olsun hayırlı doğumlar sormak istediğiniz bir konu varsa cevaplarım seve seve ben oğlumla aşk yaşamayaa ☺️💕🙏
Duyguuuu uleKurbanKazan Allah hepimize sizin ki gibi guzel dogumlar nasip etsin. Bebeginizle bir omur saglikli mutlu yasarsiniz inşallah 😍
Yesimmm93 uleKurbanKazan Allah analı babalı büyümesini nasip etsın ❤️ Bızde38 olduk bugün bakalım bizi neler beklıyor hiç doğuracak gibi degılım ama neyse 😂
Babytmr uleKurbanKazan bende çok heyecanladım okurken çünkü bnmde nişanım geldi bu akşam 39+6yım ve ara ara kasık ağrılarım başladı hafiften umarım süre çok uzamadan ve biran önce açılma olarak giderim bnde hastaneye🙏😬😍 yarın ztn kontrolüm vardı o yüzden bkliyorum sabaha kdr dayanabildiğim kdr. Normal çok istiyorum bnde. allah analı babalı büyütsün bebeğinizi Canım 🐣🤗
Pitircigim Analı babalı büyüsün inşallah... ne kadar hızlı olmuş açılma.. genelde hep bunu soruyorum, öncesinde ve sancı geldiğinde farklı bişey yaptınız mı açılma olsun diye? Ben çok istiyorum normal doğumu ama en korktuğum şey okadar sancı çekip açılma olmadığı için sezeryana alınmak...
uleKurbanKazan Pitircigim ayakta ve sürekli gezerek geçirmeye çalıştım aksi olmuyordu zaten yatırmıyordu oturtmuyordu çok dayanamadığım anlarda da sıcak suyun altına oturdum küveti doldurup onun yararını gördüğümü düşünüyorum
Gulistan4747 uleKurbanKazan dun sancin oldugunu soylemistin cok sevindim allah anali babali buyutsun o kadar guzel yazmis sin ki insan korkusu gidiyor darisi hepimizin basina insallah canım 😊😍
Pitircigim uleKurbanKazan evet sıcak suya oturmak faydalıymış ama korkuttular beni tehlikeli oracıkta doğurursun diye 😅 yinede denicem. Uzun süre yapmam bende ama ılık duş alırım yada ılık suya otururum biraz...
Melikee Dün gece uyuyamıyordum ben de postunuzu görmüştüm sabah içimden geçti ne yaptı aceba diye cesaret verici bir doğum hikayesi olmuş darısı başımıza tebrikler güle güle büyüsün minik 🐣
uleKurbanKazan Yesimmm93 bende öyle diyordum 1 gecede hayatım değişti zamanı minik belirliyor biz sadece bekliyoruz hayırlısıyla alırsın kucağına inşallah canım ☺️
uleKurbanKazan Pitircigim bencede denenmeli sıcak su o nefesin kesildiği sancıdan kendinden geçtiğin anda hayat kurtarıcı gevşiyorsun abartmaz insan zaten duramazsın saatlerce sancı rahat bırakmıyor korkma canım ne gerekiyorsa dene 😊
Diclehan Çok geçmiş olsun. Normal doğum hapalı 6 saat oluyor, 26 ağustos saat 21 de doğum yaptım... hastaneye 7 cm açılma ile gelmişim, ne nişan ne su geldi öncesinde, sadece makatta kabızlık hissi vardı anlayamadım bu yüzden hastaneye gitsem mi gitmesem mi, doktorumu aradım hastaneye git dedi, yolda tatfikte sancılar başladı, düşünün akşam 7,5 ta yeni evden hastaneye diye çıktık hastanede 9 da geldi bebek, o 1 saatlik sancı bile kabustu bence, saatlerce çeken i düşünemiyorum. Doktor ve hemşireler evde doğacakmış iyi ki gelmişsin dediler ... şu an dikişlermden ötür ü tabi ağrılar var ama çok şükür bitti 🙏 güle güle büyütelim inşallah yavrularımızı 🙏
uleKurbanKazan Diclehan maşallah ne güzel bir hikaye sizinkide allah kurtardı bizi darısı bekleyenlerin başına 🙏
Pitircigim Diclehan analı babalı büyütün hayırlı olsun🙏🏼 Ne güzel, çok hızlı gelişmiş herşey.. sizede sorayım, bu kadar hızlı açılma olması için ne yaptınız öncesinde?
Kbrsoy Dün görmüştüm postunu bizi haberdar et diyecektim :) Gözünüz aydın Rabbim analı babalı sağlıkla büyütmeyi nasip etsin 😍
Pitircigim uleKurbanKazan sen kac dakika oturdun sicak suya? 10-15 dakika etkili olur mu? Artık her an gelebilirmiş gibi temkinliyim ama tık yok bizimkinde 🙈 38+3 olduk... 💙