Usnac1995 mutlaka yaptirin, devlette ya da ozelde. Cunku bazen ne olursa olsun doguracagim diyemeyeceginiz hastaliklarla karsilasabiliyorsunuz. Oncelikli olarak sizin sagliginiz icin bu testler cok onemli, kotu bir tecrubesi olan biri olarak soyluyorum bunu asla ihmal etmeyin 🤲🏻