Usnac1995 ben yaptırma taraftarıyım, ilk gittiğim devlet hastanesinde yoktu Şilede, o yüzden şuan düzenli gittiğim hastanede yaptıracağım.. Ben her konuda özel hastanelere güveniyorum,tercih meselesi tabi ama evet fiyatlar çok yüksek banada 1180 dediler ama ne bileyim mecbur vereceğim içim rahat etmez yoksa.. Bazı devlet hastanelerinde varmış ama randevu bulmak zor oluyor diyorlardı, umarım bilen birisi yazarda aydınlanırsınız 🌸🤗