Merhaba güzel anneler,avokadonun bizler ve bebeklerimiz için bir çok faydası olduğunu duyuyoruz ama yeme konusunda biraz zorluk çekiyoruz.3,5 yaşında bir oğlum var ve tekrardan anne olmak istiyorum.Yumurtlama döneminde avokadonun faydalı olduğunu duydum ve yemeğe başladım.Avokadoyu bir kaç şekilde tüketiyorum sizlerle de paylaşmak istedim.
-avokadoyu ezip yoğurt ve baharat ekleyerek tüketebilirsiniz.
-avokado muz ve süt ile smoothie yapabilirsiniz.
-avokadoyu ezip bir kaç damla limon ve baharat ekleyip sos yapıyoruz .1 dilim ekmek üzerine avokado sos ve yumurta koyup tüketebilirsiniz.
-avokado sosu makarnamıza ekleyebiliriz.
Ve en sevdiğim hurmaları ıslayıp avokado ile ezip kakao bal ekleyip ara öğün olarakta tüketebilirsiniz.
Varsa başka bir öneriniz onları da denemek isterim 😊