mercimekveannesiiii tugbakya plasentanız mi aşağıdaydı. Bana bebeğin aşağıda dedi. Bebek be plasenta aşapıda olması aynı şeymi
tugbakya mercimekveannesiiii Yok aynı şey değil bebegin eşi yani plesanta asagidaydi benim en son 22. Haftamda detayli ultrasona girdim hala asagidaydi şu an 24. Haftamdayim haftaya kontrolüm var insallah çıkmıştır yukarı. Belki bebek asagida oldugu icin progestan vermistir o zaman size. Bol bol istirahat edin. Kaçıncı haftanız sizin?
tugbakya Temmuzannesii28 İnsallah yoktur tedirgin olacak bisey. Korkulacak bisey olsa baya bi ağrılarınız olur. İcinizi ferah tutun
mercimekveannesiiii tugbakya şuan 23+1 haftadayım. Hatta doktora gittik böyle olduğunu söyledi yolculuk yapabilir miyiz dedik yolculuk yapacaktık , ona izin verdi mesela yapabilirsiniz dedi 10 gün sonra kontrole git dedi progestanı kullanıp
Funday35 Temmuzannesii28 Benimde öyleydi makat gelişti normal canım vurması doktora gitmene gerek yok bebekler sürekli pozisyon değiştiriyorlar benim şuan yukarı çıktı
tugbakya mercimekveannesiiii bence muhtemelen zamanla çıkar yukarı hem zaten bu haftalarimizda sürekli hareketli oluyorlar. Siz dikkat edin yormayin kendinizi içinizi de rahat tutun