tugbakya merhabalar geçen hafta detaylıya gittim doktor bebeğimin aşağıda olduğunu söyledi ve rahim ağzına bakmasının gerekli olduğunu belirtti . Rahim ağzı kısalığıma baktı 34.7 yani 35 gibi normaldi . Progestan verdi banada . Sizin dediğiniz benim durumumla aynı mı oluyor sizinde mi böyleydi