Nurnidalk estağfurullah anlıyorum sizi aslında benimde uzun zaman nasip olmadı. Ama hep adet günümü bekledim net bir adet döngüsü olmadığı için bir kaç önce veya sonra si geldiği için testlerinde negatif i görürdüm bu son zaman bırakmıştım artık gün saymayı etmeyi…. Heyacaninizi anlıyorum ama stres yaparak üzülüyorsunuz…