mrs-nobody Zynphspt Allah sağlık sıhhat içinde kucagınıza almayı nasip etsin inş 😇🙏🏼 ben daha 9.haftadayım, gelir mi 15li 16lı haftalar 🙈🙃
Hosgeldinbebek Zynphspt hayırlı olsun, az önce denk geldiğim videoya bakın kız anneleri 😁 benim oğlum olacak ama böyle bir cimcime olsun isterdim herhalde evde🙈😁
NehirinAnnesiii mrs-nobody 13+4 teyim canim zaman hızlı geçiyor bende diyorum ki 20 25 li haftalar gelirmi görelim o günleri 😂❤️
NehirinAnnesiii Hosgeldinbebek ya benimde kızım olucak inşallah bu günleri görmeyi okadar cok hayal ediyorum ki 😍❤️
Zynphspt Melekaktan ben 3 ay boyunca hep kustum hep yattım başka bişeyim yoktu 3. Ay dolunca rahatladım