Nesgul552 hamileyken beni çok korkutuyorlardı 2 kaybım vardı eşim cami hocasına yazdırıp getirdi ama sübyan muskasımı bilmiyorum doğumdan snra bende olanı aldı bebeğe yazdı snra tekrar hamile kaldım ha bugün yazdırim ya yarın derken yazdıramadı 12 haftada kaybettim şimdi tekrar hamileyim öğrenir öğrenmez yazdırdık haftaya doğunca bendeki muskayı götürecek bebeğe getirecek banyo harici hep üstümde