Miiiii bende bucadayim. Rutin kontrollerimi esrefpasada yaptiriyorum. Çok temiz tenha bi hastene özel gibi. Gel gelelim doğum bölümü depremden dolayı kapanmış. Doğumda alsancaga yönlendiriyorlar diye duyum aldim ama henuz doktorla konuşmadım. Doğumu napicam bilmiyorum. Buca kadin doğum yakın ama orayi da çoğu tavsiye etmedi. Ozelede o kadar para dökmek istemiyorum. Cigliye gitsek diyoruz normal doğum olursa napicaz trafik isini bilmiyorum kara kara düşünüyorum napicam diye