Kizlar 1 bucuk ay önce kadin dogumda Şinasi beyr randevy aldim randevuma bir gun kala iptal edildi daha sonra Hüsnü töre ye aldim yine bugundu randevum dun aradilar iptal edildi dediler tepecige geldim resmen bakmadi ya cihazi koydu haftasini soyledi hm tamam iyi hersey dedi kaldirdi bide firca atti burda takipli degilsin neden buraya geldin diye noluyo bu doktorlar neden yok bilgisi olan varmi