Gulcandogansadi valla her hastaneye laf ediyorlar ben eskiden orda oturuyordum asiye hanım ve munevver hanımı tek geçerim munevver hanım baya yogun ama aldırma hıcbır doktor bosa okumuyor her hastane ıcın kötü eleştiri yapılıyor nisa hastanesi donanımlı bir hastane orda otursaydım bnde oraya giderdim