Sarenin_annesi Leylayz çatı muayenesinden bende biraz korkuyorum, sırf onun yüzünden benimde muayeneye gidesim gelmiyor
Leylayz Sarenin_annesi valla ben işte bu yüzden kendi kendime diyorum daha çatı muayenesinden korkuyorsun doğum nasıl olacak o yüzden planlı sezeryan düşünüyorum umarım pişman olmam
Sarenin_annesi Firdevs_sahinnn benimle aynı gün 🥰 belkide açılma vardır az bı açılmaya bı sure doğum başlamadan devam edilebiliyor yazıyor her yerde 🤷🏻 çatı muayenesi korkusu olmasa gidip baktiricam ama işte geriliyorum o konuyu düşününce
Firdevs_sahinnn Sarenin_annesi Bende perşembe günü gideceğim devlete gidiyorım korkma bence bende baktırmadım ama kendini kasınca daha çok acıyormuş çyle duydum
Sarenin_annesi Firdevs_sahinnn benimde haftaya kontrolüm var muhtemelen bu gittiğimiz kontrollerde bakacaklar zaten, kasmamaya çalışıcam artık
Sarenin_annesi Zehra9616 öyle bı problemimde yok hamileliğin başından beri de hiç olmadı aslında bilemedim 🤷🏻
Sarenin_annesi Leylayz ilginç olanı doğumu düşünce o kadar gerilmiyorum bı şekilde olur gibi bı rahatlık geliyor hep, ondan gerilmeyip çatı muayenesinden korkmakta bı değişik işte 😂
Leylayz Sarenin_annesi daha önceleri iki defa çatı muayenesi yapacaklarını söylediler bir kere düşük tehlikem vardı daha en başında izin vermedim bir kere de 31 haftalıkken izin vermedim ama artık sona yaklaştığım için kaçış yok sanki😊🤦
Zehra9616 Sarenin_annesi zaten fark etmezsinki gaz oldugunu usutme bile gaz yapar yediginden olmaz illaki cnm