Burcucuk Merhaba güzel hamişler🤰🏻 Hamilelikte 6. haftam doktorum birkaç test istedi. Burda yaptırman şart değil dedi. Orda yaptırırsam eminim biraz tuzluya mal olacak bize dolayısıyla hangi testler yapılır hangileri yapılmaz çok bilgi sahibi değilim. Bu konuda tecrübeli olanlar bilgilendirebilir mi😊
Zhrnc Burcucuk devlet hastanesine git canım orda muayeneden sonra tüm testleri isticekler boşa para verme özele Ben ikili test dışında özelde hiçbirtest yaptırmadım
sudamlasi Burcucuk rutin testler yapılıyo kan değerlerine fln bakılıyo ben sağlık ocağında yaptırdım devlette de yaptırırsın fotokopisini sağlık ocağına götürürsün onlarda istiyolar
Kenanizm18 Burcucuk saglık ocagı yapıo canım o testleri ama doktorun kagıt vermedi mi olması gereken testlerin isimlerini?
Ozge1008 Burcucuk bana sağlık ocağında yapmışlardı bir sürü test. Sonra devlet hastanesine gittim orada da yaptılar. Hem idrar hem kan testi ikisini yapıyolar. Özel de soyguna uğramaya gerek yok😁
Burcucuk Zhrnc çok teşekkür ederim 😊 kesinlikle özel hastaneler resmen soyup soğana çeviriyor. Bu arada aile hekimliğinde mi yaptırdınız siz testlerinizi yoksa herhangi bi devlet hastanesinde mi ☺️
Busrasiv Evet özel hastanede ilk kan ve idrar testim için sorduğumda 640₺ dediler ama sağlık ocaklarını bunu ücretsiz yapıyorlar ve sonra öğrendimki sağlık ocağında hekiminiz sizi hamileleğiniz boyunca takip ediyor 4 kere çağırdılar beni aşılarımıda onlar yapıcaklar sanırım sağlık ocağında hemşireniz oluyor sizi takip eden whatsapp üzerinden konuşabiliyorsunuz testimi ben gidip almamıştım bana whatzapptan yollamıştı bende doktoruma göstermiştim
istanbulluanne Burcucuk Ben devlet hastanesinde yaptrmistim ilk testlerimi çünkü özel çok uçuk bir fiyat istemişti. Ama sonra herseyi özelde yaptrdim yine 😀
Zhrnc Burcucuk aile hekimliği yani sağlık ocağı sadece kendisi kayıt almak için kan idrar vs istiyor Ama devlet hastanesi daha detaylı tüm testleri istiyor Ben iki tarafa da gidiyorum Bana kalırsa devletdeki sonuçlar daha güvenilir ve daha kapsamlı
Burcucuk istanbulluanne hepsini devlet hastanesinde yapmıyolar zaten sanırım 😞 bir de İstanbul’da oturduğum yere yakın hastanelerden randevu bulmak o kadar zorki bazen mecbur özele yönelmek zorunda kalıyor insan 😢 aile hekimliğinde rahat olur diye düşündüm bende ondan dolayı😊
Betra Burcucuk Ben bütün testlerimi aile hekimimde yaptırdım. Hemde aile hekimine ve hemşirene hamile olduğunu bildirirsen hem gebelikte yapılması gereken aşılarını haber veriyorlar hemde kilo takibini filan yapıyorlar. Testleri bilmene gerek yok. Aile hekimine gidince bütün testleri istiyor kendisi. Güzel ve mutlu bir hamilelik geçirmen dileğimle 🙏🏻
rileyss Burcucuk ben de özelde dünyanın parasını verip yaptırdım bu testleri ama aile hekimim daha sonradan keşke buraya gelseydin dedi. ancak şöyle bir durum da var kimi aile hekimliklerinde toksoplazmayı yapmıyorlar sanırım benim bir arkadaşım yaptıramadı.
Burcucuk Betra süpersinnn işte bu bilgi fazlasıyla işime yarayacak😍 çok teşekkürler her güzel annenin rahat bir hamilelik geçirmesi dileğiyle🤰🏻❤️
Burcucuk rileyss neyse bu da bir tecrübe neticede bir daha böyle bir durumla karşılaşıldığında artık bilgi sahibisiniz 🙏🏼
Burcucuk Kenanizm18 verdi verdi doktorum hatta kendisi de burda yaptırman şart değil dışarda yaptırıp getirebilirsin dedi sağolsun bende sizlerden bilgi almak istedim😊
Didi_17 Saglik ocaginda aile hekiminizin gebelik takibi yapan ebesi var. Ben hep ebeyle gorustum tum istenmesi gereken tahlilleri istiyor. Ertesi gunde sonuclari aliyorsunuz. Hatta sifre isterseniz labim sisteminden kendiniz sonuclarinizi alip kadin dogum doktorunuza gosterebilirsiniz. İki gun ust uste aile hekimligine gitmemek icin.
Burcucuk Didi_17 oo süper tekrar gitmeye dahi gerek yok şifre alınıp pdf olarak kaydedip direk kendi doktoruma gösterebilirim 😍 çok teşekkür ederim değerli bilginiz için😊
Kenanizm18 Burcucuk benimde doktor aynı sekilde yaptırdı :) burada biraz yüksek gelir aile hekiminr git dedi yaptırdım o sekilde :) hala daha orada kan alıolar takip ediolar :)
Burcucuk Kenanizm18 doktorlarda farkında pahalı olduğunun da işte maalesef özel hastaneler hep bunu yapıyorlar 😞
Patito__ Burcucuk devlet hastanesine git hamilelk icin testlermi yaptirmak istiyorum de zaten onlarda standart testler yaparlr saglik ocagida yapiyor ama hastane kadar detayli testler yok bir de randevu almayi unutma kadin doguma