sevde18seker Canım anneler cinsiyeti kız olanlar net öğrenene kadar nasıl bi süreç yaşadı? Tecrübelerinizi buraya yazar mısınızzz🤭🤭🤭
Bukiiiiiiii sevde18seker Valla 12+4 um iki doktor da kiz yüksek ihtimal dedi bakalim haftaya tekrar gidicem❤🤲
NehirinAnnesiii sevde18seker kuzum 13+3 te doktorum yuzde 90 ihtimalle kız dedi hatta pozisyonu uygundu kızımın cinsel organını bile gösterdi doktor 🤭😍❤️
Deletedmom2265 sevde18seker 14+2 de doktor kesin kız dedi tabi iğne bile almadık ne olur ne olmaz 18+2 de kontrolde tekrar sorduk değişiklik varmı diye hala kız dedi 😅 gelsin cicili bicililer ☺️☺️
sevde18seker Bukiiiiiiii karnınızın şekli nasıl peki😁 bide neler aşerdiniz 🤭 mide bulantısı tiksinti vs oldu mu
Gzmmtrkmn Geçtiğimiz cumartesi gittim doktor bir çıkıntı yok kıza benziyor dedi ama bu hafta tekrar gel netleştirelim dedi, cuma tekrar gidicem bakalım kesin mi 🤭 16 haftalığız bu arada :)
sevde18seker Gzmmtrkmn karnınızın şekli nasıl peki😁 bide neler aşerdiniz 🤭 mide bulantısı tiksinti vs oldu mu
sevde18seker Yagmur2210 karnınızın şekli nasıl peki😁 bide neler aşerdiniz 🤭 mide bulantısı tiksinti vs oldu mu
Babycira 12-14-16 haftalarda göstermedi hiç. 18. Haftada minik bir aralıktan %90 kız dedi doktorum. 21. Haftada detaylida netleşti kızımız. Erkekler genelde 14-15. Haftada gosterirmis
sevde18seker Babycira karnınızın şekli nasıl peki😁 bide neler aşerdiniz 🤭 mide bulantısı tiksinti vs oldu mu
sevde18seker NehirinAnnesiii karnınızın şekli nasıl peki😁 bide neler aşerdiniz 🤭 mide bulantısı tiksinti vs oldu mu
Kubrailkan 13.haftada erken dedi doktorum sonra bizde ancak 19.haftada gidebildik kontrole orda kesin kız dedi ama 21.hafta detaylı ultrasona kadar şüphelerimiz vardi değisenlri okuyup görünce 🙊 orda da kız çıktı 😍💕🙏
sevde18seker Kubrailkan karnınızın şekli nasıl peki😁 bide neler aşerdiniz 🤭 mide bulantısı tiksinti vs oldu mu
Gzmmtrkmn sevde18seker karnımın şekli pek belli değil çünkü tam çıkmadı. Herşeyden tiksindim ve halâ tikniyorum. Bulantı oldu 4 aydır çok kötü şekilde, halâ devam ediyor. Zor geçiyor baya anlayacağın
Yagmur2210 sevde18seker karnım yuvarlak canım ekşi aserdim hep tatlıyla hiç adam yok normalde çok severim tiksinme mide bulantısı hiç olmadı şükür
Babycira sevde18seker karnım daha yeni çıktı 21 haftalıgiz. Yayvandi. Et, süt, tavuktan tiksinti oldu bulantı aksamlari çok oldu. Ama herkeste belirti farklıdır yani. Ben çiğköfte yemezdim çiğköfte aserdim
NehirinAnnesiii sevde18seker karnımın sekli yayvan gidiyor 😂 ben hep tatlı aserdim ekşi hala daha yiyemiyorum 😂 mide bulantılarım ve koku hassasiyetim cok oldu hap içmeyim midem hala bulanıyor 😂 tiksindigim sütten yumurtadan ve soğandan çok tiksindim kokularından dolayi 😂😂
Kubrailkan sevde18seker karnım yuvarlak 🥰 aşırı turşu yedim 😅😅 herhangi bir şeyden tiksinmedim bir tek kullandığım balık hapı yuzunden canım balık yemek istemiyor ama tiksinme şeklinde değil 😬🙊🤭
edis22 Kubrailkan benim gobegim sivriydi ilk basta simdi yuvarlaka donuyor sanirim🤭 bende ilk 3ay hep eksi yedim asla tatli dilime surmedim