Nazyun doğum yaptıpım gün bile yürüyüş yapıyordum 😂😂 yorulsan da bol bol yürü eve gelip dinlenirsin. Ben 7 ay boyunca işe yürüyerek gittim her sabah yarım saat, iş yerinde 2 saatte bir yarım saat yürüdüm. İşten çıkıktan sonra eşimle her akşam en az 1 saat yürüyüş yaptım. 1 ay önce de doğum yaptım, sancımın başlamasıyla doğum yapmam hepsi 1 buçuk saat sürdü 💃🏻💃🏻 Kesinlikle hareketsiz kalma