Sefamervee aynen öyle cidden benim de iki kayınvalidem ve annem 4.5 aylıkken erkek dediler siye erkek benek kıyafeti aldılar hep geçenlerde de kızzz deyince kaldık öyle çünkü net ultrason da pipi görünüyordu geçende doktor kızzz deyince e bi şaşırdık çünkü büyük kesindir diye düşündük yanıldık sanırım ya da bilemiyoruz hayırlısı tabiki de haşa öğrenmemek merak konusu oluyor 😂😂bu arada rabbim hayorkaıyla kucağına almayı nasip etsin inaşlllajj öğrendiğinde bana da yaz yarın olur mu merak ettim şimdi