irem-Dora Birbirlerinin takibini goruyorlar mi acaba,ozele gidiyordum,sonra ara bi sıkıntım oldu devlete gittim,devletteki doktordan memnun kaldim tekrar gidecegim ama dogumu ozelde yapmak icin ozele de devam etmek istiyorum,kendimi doktorlari aldatmis gibi hissediyorum🙈