UmayEN devlette randevu bulmak zor oluyor, bulduğumda devlete gidiyorum, haftamı kaçıracak gibi olduğumda özele gidiyorum. Aklıma takılanları, tahlil sonuclarimi vs özelde öğreniyorum. Sonraki ay devlette gelişimi iyi, sıkıntı yok diyerek yolluyorlar çünkü 😅