Cyda-123 Ulkermadn bende acaba psikolojik mi diye düşünmeye başladım. İkincisinde çok acıyacak diye kendimizi şartlandırdığımız için acısı az geliyor olabilir ya da hemşire farklıysa ondanda acımamış olabilir. Geçmiş olsun
Burcusenkoc Ulkermadn o zaman bir hafta 10 gün önce alıyorlarmış nisan ilk haftası gibi olur diye düşünüyorum
Burcusenkoc Ulkermadn ikiz gebeliklerde daha da erken oluyor herhalde kuzum rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin 🙈
Burcusenkoc Ulkermadn 32+3 deyim canım 2200 çıktı az mı bilemedim ya 😌😥 doktor iyi dedi ama insan yine düşünüyor
Burcusenkoc 2anneoluyorum AA öyle mi sizde beslenmenize biraz dikkat edersiniz kısa zamanda toparlarsınız inşallah 🙏🏻 doktor haftası ile uyumlu dedi mi
2anneoluyorum Burcusenkoc doktorum ilk dogumumun kilosunu sordu 2700 du benim kendimde pek iri değilim zaten bebeğim çok şükür haftasına göre önde bile gayet iyi dedi 🥰