Ulkermadn Bebek kilolarınız nasıl hamişler, birde başımın sol tarafı uyuşmaya başladı tansiyon ve kan değer düşüklerim var bilmiyorum ondan mı
Burcusenkoc Ulkermadn bende merak ediyorum 32+0 bugün perşembe günü kontrolüm var bakalım burda bekliyim 😊
Hatice-31 Ulkermadn Canım benim de sürekli tansiyonum düşüyor hep uzanıyorum doktorum 34.hafta gün vereceğini söyledi bakalım inşallah sağlıkla gelirler artık gücüm kalmadı buna da bin şükür yeterki iyi olsunlar 🙏🙏
Ulkermadn Hatice-31 Benim yükseliyor canım basından beri :( doktor 38 i görmek istiyor 37 diyor en erken. Benimde dayanma güücm kalmadı
Hatice-31 Ulkermadn çok geçmiş olsun canım yüksek tansiyonsa ihmal etme sürekli kontrol altında olman gerekiyor inşallah 🙏 sorunsuz sağlıkla dünyaya gelir bebişler
Ulkermadn Ciğer geliştirici iğne oldum bugun 2 doz yarında 2 doz olcam o kadar canım yandı ki normalde acı eşiğim yüksektir ama yatamayıp ayakta vurdukları için sanırım cok kötü hala etkisi devam ediyor
Cyda-123 Ulkermadn bu yaşıma kadar canımı en çok acıtan iğneydi ciğer geliştirici… ilk doz da çok kötü olmuştum ama ikincisini hissetmedim bile. Belki hemşireden kaynaklıdır bu durum
Burcusenkoc Ulkermadn çok şükür iyi gidiyor canım ama artık çok çabuk yoruluyorum ayaklarım şişiyor 12-13 kilo aldım 😊
Cyda-123 Ulkermadn evet aynı yerden yaptırdım ama dediğim gibi hiç acımadı. İnşallah sizinde öyle olur
Ulkermadn Burcusenkoc Bende 12 kilo aldım çok zorlanıyorum artık yatmak ve kalkmaktan nefes almak çok zor gerçekten aynı zamanda doğruruz belki🙂
Burcusenkoc Ulkermadn o zaman bir hafta 10 gün önce alıyorlarmış nisan ilk haftası gibi olur diye düşünüyorum