Sekr5 benimde öyleydi hatta kizimi kuveze alacaklardi 37 de 2.250 civariydi gelişimi geri dedi. Kasar muz pekmez 3 lusuyle yatip kalktım 3.100 doğdu 39+5de sezeryanla hastane çıkışı 2.750 düştü ama şükür kuveze girmedi tavsiye ederim kasar muz pekmez bunları tuket emin ol hemencecik toplar