Rukiss- Ezgikurtoglu Aç kaldığınızda olabilir, ben de 36. Haftadayım uzun süre aç kaldığımda veya çok ayakta kaldığımda oluyor. Siz de aç kalmamaya çalışın.
Ezgikurtoglu Minigim24 Evet yüksek tansiyon daha tehlikeli diye biliyorum ben de cuma günü doktora gideceğim ben de artık doğumum nasıl olacak söyleyecek doktor o zaman tekrar sorarım size de yazarım ☺️
Minigim24 Ezgikurtoglu tamamdır çok teşekkür ederim tekrardan çok geçmiş olsun dikkat edin kendinize 🥰
Erol Ezgikurtoglu benim bünyem hamileligi kaldırmıyor birde sürekli rahatsız oluyorum acile gıdıyorum hep kan alıyorlar toparlanamıyorum kan ilacı bile içsem yaramıyor damarlarım çok ince doktorlarda diyor bünyen kaldırmıyor diyor ben ona buluyorum
Ezgikurtoglu Erol Allah yardımcınız olsun inşallah bazı insanların zor bazılarının kolay geçiyor malesef inşallah hayırlsıyla atlatırız bebeklerimize kavuşuruz
12mommy Ezgikurtoglu tansiyon olabilir bende öyleyim öyle olunca ölçüyorum bakıyorum dusmus he birde d vitamini eksikligide yapabiliyor çokça böyle
Ezgikurtoglu 12mommy Tansiyonum düşük çıkmıyor ama d vitamini olabilir çünkü bi süredir kullanmıyorum tekrar başlayayım olmadı
Suheylamum Ezgikurtoglu Bir kaç gündür aynı şeyleri yaşıyorum bende canim bir anda sanki tansiyonum mu düşüyor bilmiyorum bir mide bulantısı kafam gözüm bir tuhaf oluyor için çekiyor sanki bende merak ediyorum neden olur ki
Ezgikurtoglu Suheylamum Ben de anlamıyorum gerçekten normal mi endişe etmeli miyiz hiç bilmiyorum tam da derdimi anlatamıyorum hakkımızda hayırlısı olsun
Ozlem2206 Ezgikurtoglu şeker veya tansiyonunuz düşüyor olabilir aç kalmayın bol su için bendede şeker düşüklüğü problemi var hergün yaşıyorum bunu özellikle kan ilacı içtiğim gün ayakta duramıyorum titreme geliyo zor bi durum 🙏🏻
Ezgikurtoglu Ozlem2206 Size de çok geçmiş olsun tansiyonumu ölçüyorum normal çıkıyor ama şeker olabilir onu takip edicem bakalım az kaldı ama bilmyşorum neden oluyor