Ezgikurtoglu ilk gebeligimde basindan sonuna kadar yasadim bu durumu tansiyonum hep dusuktu arada bayiliyordum birsuru tetkik yapildi kalp doktoru 24saat izledi ama birsey cikmamisti. Aç kalmamaya calisin, ani hareketler yapmayin,cok ayakta da durmayin özellikle sabah. Bunlara dikkat edince rahatlarsiniz. Suan 2. Gebeligim cok nadir yasadim 36+4 üm sabah dikkat etmezsem o bayilma hissi oluyor yine.