Aycan051415 bende 30 haftalık eminim sizinki kadar zorlamıyor ama jileti artık tam kullanamıyorum yarım yamalak oluyor 🥲 bende doğumda napıcam diye düşünmeye başladım yıllardır jiletle aldığım için kuaföre de gidemiyorum 🥺 tüy dökücü güzel çözüm ama herkes zararlı yazmış onu da göze alamayız napıcaz biz ya 😒