Kizlar malum göbeğin durumu 36+5im şuan perşembe günü kontrolüm var alttan bakar belki diye hazırlıklı gitmek istiyorum ağda istemiyorum ya ne bileyim yapamam yani bu halde jilet desen görmüyorum zaten yalap sap yapıyorum bugün tüy dökücü aldim ama sonrada acaba kullanmasa mi tehlikeli mi olur ki diye düşündüm size bi danışayım tüy dökücü kullanılmaz mi en temiz rahat o sanki kullanan var mi