Mucizeannesi28 Kavakyellerihercai Kavakyellerihercai Canim bende 9 haftalik oldum hiç gümbür gümbür olmadi 140 larda geliyo kalp atışı doktor gayet güzel dedi bnde onds. Sorun etmedim🤲
Tanemveannesi_ Kavakyellerihercai öyle diyorlar bilmem içimden erkek geçti bide 🤭🥰 umarım istediğiniz gönlünüzden geçen olur 🥰❤️
MissBus Kavakyellerihercai ultrason cihazının ses kalitesiyle bile alakalı. Ben özele gidiyorum. Sırf kaydım olsun diye ilk haftalarda devlete de gitmiştim. Doktor da dedi cihaz biraz dandik ama sesini de dinle diye. İki cihazın sesi çok farklıydı yani.
MissBus Kavakyellerihercai inşallah gönlünü ferah tut. En önemlisi moral ve psikoloji 💙 inşallah sağlıklıdır. Toparlar 💗