Ay şu başlığı görünce nasıl mutlu oldum anlatamam bende Akif koycam babamın adı Akif gayet ılımlı bir adamdır inşallah oğlumda babam gibi olur isimli takımımız bile hazır ben tek koydum 2 isim le beraber söylenirse güzel olur ek ama söylenmesse gerek yok bence bu arada adlarıyla yaşasınlar evlatlarımız ♥️