Al-ed3 hamileliğin başından sonuna kadar kullandım doğuma gittimğimde bile oldum stresten sanırım her yerim bir anda kabardı o anda su bile içemiyorsunuz biliyorsunuz ama doktora söyledik o gün bile kullandım bir yudum su ile. Bazen her hafta kullandım bazen 2 haftaya bir bazen ayda 1 değişiyordu ne zaman alerji olursam o zaman atıyordum ama işe yaramıyordu düzenli kullanmak mı gerekir bilemiyorum