Bende alerjik astım hastasıyım 7 senedir fixdual içiyordum, gebe olduğumu öğrenince ilacı bıraktım ama acillik olunca dr cetryn adlı ilacı kullanabileceğimi söyledi. B kategorisiymiş. İlaç kullanmak zorunda olduğumu, sen iyi olursan bebek iyi olur gönül rahatlığıyla kullan dedi. Sizlere de geçmiş olsun