Azra_Mom Smyrayldrm ben gebeliğin başından beri ecopirin kullanıyorum sadece kanla ilgili sorunum yok ama doktorum bu dönemde bütün gebelerime yazıyorum dedi 36.haftaya kadar kullanacakmışız