Bende hamileliğim basından beri kan sulandırıcı ve coraspin kullanıyorum iğne fobisi olan ben göbekten vuruluyorum o kadar canım yanıyor ki bazen morluklar oluşuyor allahım sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🙏 13 hafta 1 gündeyim karnım büyüdükçe nasıl olacak bilmiyorum