eslemsi
Merhaba canım yanlış anlama ama doğru bir yönlendirme yapmıyorsun. Değeri yüksek dış gebelik değildir muhtemelen. Ama eğer kese görmeye gitmezsek ve erken müdahale olmazsa tüp patlayabilir, kanama olabilir vs. ve bu gerçekten kötü bir durum. Tabi olmasın allah korusun kimse yaşamasın ama böyle şeyler varken kimseye gitme 7. haftada gidersin deme.