Gunesveay https://imgyukle.com/i/Ey9JZG https://imgyukle.com/i/Ey9ycb Kizlar bunlar bu sabah yapıldı suan bel ve kasık ağrısı var normal degilmi doktora gitmedim hala neler yapmam lazım hiç bisey bilmiyorum
Gunesveay Pcoslubiranne ilçedeyim canim kadın doğum doktoru gitmis yarın inşallah İldeki doktorlara gidecez
Gunesveay Sengul82 18 ocak son adet tarihim normal şartlarda dün reglim bitmiş oluyordu ama ben bekledim test yapmadım bugün yaptım 7 gün regl sürüyordu zaten bugünde 8.gun yani 8 gün geçmiş oluyor sanırım heyecandan ne dediğimi bile bilmiyorumki
Esra_G Değeriniz çok yüksek çıkmış geciktiniz mi? 5 hafta üstü olabilir doktora giderseniz keseniz de rahat görünür hayırlı olsun inşallah sağlıkla gelsin 🌸
Gunesveay Tazeanne0134 Allah razı olsun tüm bekleyenlerin heyecanını yarıda bırakmasın isteyenlere nasip etsin